„Összejönni - kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni – siker.” - Henry Ford +36 20 2626-728 info@infober.hu

Ismerje meg szolgáltatásainkat!

Manuális tesztelés

Részünkről a manuális tesztelés célja, az elvállalt tesztelési feladatok minőségi, precíz ellátása, az ügyfeleink elégedettségének érdekében. Fontos számunkra a tesztelt szoftver vagy rendszer minőségének javítása és a hibák feltárása.

 Az ügyfél számára a manuális tesztelés azt jelenti, hogy a szoftverfejlesztési folyamat során biztosítva van, hogy a szoftver megfelel a funkcionalitási követelményeknek és az elfogadási tesztelés során jóváhagyja a szoftver késztermékét, így növelve a szoftver minőségét és a felhasználói elégedettséget.

Tesztmenedzsment eszközök, amiket ismerünk:

  • JIRA - Zephyr Scale
  • JIRA - Xray
  • HP Quality Center - ALM
  • Redmine - TestLink
  • MS Azure DevOps

Egyéb hibakezelő rendszerek, amiket ismerünk:

  • Redmine
  • Bugzilla
  • Mantis

 

Tesztautomatizálás

A tesztautomatizálás célja, hogy a tesztelési folyamatot automatizáljuk, gyorsítsuk olyan eszközök és technológiák segítségével, mint például a tesztelői keretrendszerek. A tesztautomatizálás lehetővé teszi a tesztelőnek, hogy hatékonyabban és eredményesebben hajtsa végre a teszteket, csökkentse a hibák számát és növeljék a tesztpontosságot.

Az ügyfél számára a tesztautomatizálás azért fontos, mert rövidebb idő alatt kaphat visszajelzést a szoftver minőségéről.

 Tesztautomatizáló keretrendszer ismereteink:

  • UFT
  • Test complite
  • Robot framework
  • Cypress
  • Tosca
  • SoapUI
  • Jmeter
  • Postman

 

Tesztvezetés, koordinálás, menedzsment

 

A tesztvezetés azt jelenti, hogy a tesztelési folyamatokat irányítjuk és koordináljuk, valamint a tesztelők munkáját felügyeljük a tesztelési stratégia és a tesztek végrehajtása során. Ez biztosítja számunkra, hogy a tesztek az üzleti igényeknek megfelelően legyenek elvégezve és a szoftver megfeleljen a funkcionális követelményeknek.

 

A koordinálás azt jelenti, hogy az egyes tesztek és a tesztesetek csoportjai közötti összefüggéseket figyelembe véve tervezzük meg a tesztelési folyamatot, hogy az egész hatékony legyen. Az ügyfél számára ez azt jelenti, hogy biztosak lehetnek abban, hogy a tesztelési folyamat időben és erőforrások szempontjából hatékonyan működik és a szoftver minősége javul.

 

A menedzsment pedig az egész tesztelési folyamat irányításával foglalkozik, az erőforrások tervezésével, a költség tervezéssel, a hatékonyság javításával és a kommunikációval a projekt résztvevői között. Az ügyfél számára ez azt jelenti, hogy biztosak lehetnek abban, hogy a tesztelési folyamat hatékonyan működik, az ütemterv és a költségvetés betartásra kerül és a projektben résztvevők közötti kommunikáció hatékonyan zajlik.

 

Tesztszakértés és teszttanácsadás

Ügyfeleink részére az alábbi feladatokat látjuk el:

Tesztstratégia kidolgozása:

A tesztszakértőink és teszttanácsadóink segíthetnek az ügyfeleinknek a tesztstratégia kidolgozásában, amely meghatározza a tesztelési folyamatokat, az eszközöket és azok használatát a tesztelési folyamatok során.

Teszterőforrások optimalizálása:

A tesztszakértőink és teszttanácsadóink segíthetnek az ügyfeleinknek azoknak az erőforrásoknak az optimalizálásában, amelyek a teszteléshez szükségesek, például az eszközök és az infrastruktúra.

Ez a weboldal cookie-kat használ annak érdekében hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa. További információk